7 روش عالی برای شبکه سازی در Clubhouse

سه شنبه 16 آذر 1400
0:52
شاهرخ
7 روش عالی برای شبکه سازی در Clubhouse

اگر به تازگی وارد شبکه شده اید، ممکن است در مورد برنامه Clubhouse چیزی نشنیده باشید. این برنامه در سال 2020 راه اندازی شد، و قبلاً 100 میلیون دلار ارزش گذاری شده است، و بررسی های درخشانی دارد. این برنامه به شما امکان می دهد با افراد همفکر در مورد تجارت، روندها و سایر موضوعات مختلف صحبت کنید. برخلاف سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی، Clubhouse فقط صوتی است - به این معنی که بدون پیامک، بدون عکس و ویدیو.

هر ارتباطی بدون ویرایش و بدون فیلتر است و حس واقعیت را به این برنامه شبکه می دهد. شما می توانید یک «اتاق» را خودتان راه اندازی کنید، یا به یک اتاق موجود بپیوندید. مانند برنامه‌های چت ویدیویی مانند زوم، می‌توانید از ویژگی «بالا بردن دست» برای صحبت کردن استفاده کنید. این کار از گپ زدن جلوگیری می‌کند و افراد را تشویق می‌کند که فقط زمانی صحبت کنند که چیز ارزشمندی برای گفتن دارند. Clubhouse یک برنامه ساده و موثر است که می تواند به شما کمک کند برند خود را رشد دهید و دسترسی خود را افزایش دهید.

خواندن را ادامه دهید تا 7 بهترین روشی را که می توانید در کلاب هاوس شبکه سازی کنید، از جمله نحوه دریافت دعوت، نحوه میزبانی جلسات و بهترین شیوه ها را بیابید.

1. یک دعوت نامه را ایمن کنید

بخشی از دلیل عالی بودن Clubhouse این است که هر کسی نمی تواند به آن ملحق شود - شما باید توسط یکی از اعضای فعلی Clubhouse دعوت شوید.

متأسفانه Clubhouse در حال حاضر فقط بر روی iOS در دسترس است، بنابراین اگر گوشی هواوی، سامسونگ، ال‌جی یا گوشی اندرویدی دیگری دارید، باید مدتی دیگر صبر کنید.

خبر خوب این است که آنها قصد دارند در چند ماه آینده این برنامه را به کاربران اندروید معرفی کنند - بنابراین شما زیاد منتظر نخواهید بود! اولین قدم دانلود برنامه Clubhouse از فروشگاه برنامه و رزرو نام کاربری است. اگر افراد زیادی که می‌شناسید از این برنامه استفاده می‌کنند، ممکن است این را تشخیص دهد و یک دعوت مستقیم برای شما ارسال کند.

اگر کسی را نمی‌شناسید که بتواند شما را برای پیوستن به کلاب‌هاوس دعوت کند، می‌توانید پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را جستجو کنید. گروه‌های فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام می‌توانند برای دریافت دعوت مفید باشند. حتما از هشتگ #Clubhouse استفاده کنید تا کاربران بتوانند پست شما را راحت تر پیدا کنند و به شما کمک کنند.

در پست خود توضیح دهید که چرا می خواهید به برنامه دعوت شوید و چه چیزی می توانید ارائه دهید. اگر هنوز در به دست آوردن یک دعوت شانسی نداشته‌اید، باید منتظر بمانید. وقتی برای اولین بار عضو می‌شوید، ابتدا فقط دو دعوت در دسترس دارید - پس اگر کسی یکی از آن دعوت‌ها را برای شما خرج کرد، سپاسگزار باشید!

2. انجمن خود را رشد دهید

هنگامی که یک رویداد باز می بینید که برای شما جذاب است، حتما به رویداد بپیوندید، به آنچه گفته می شود گوش دهید، صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید.Clubhouse به شما این فرصت را می دهد که یک جامعه قوی بسازید و شبکه خود را گسترش دهید. یکی از بهترین راه های انجام این کار ایجاد و پیوستن به اتاق ها و ارائه ورودی های ارزشمند است.

حتما مقاله بیزینس کوچینگ چیست را بخوانید

اگر واقعاً به چیزی که در مورد آن صحبت می کنید علاقه مند هستید، نشان داده می شود - و می توانید به سرعت با همتایان خود در برنامه اعتبار کسب کنید. این باعث می شود دنبال کنندگان بیشتر و حوزه نفوذ بیشتری برای شما ایجاد شود، بنابراین هر بار که ایجاد می کنید یک رویداد، افراد بیشتری به شما ملحق می شوند و با شما درگیر می شوند.

Engagement نکته کلیدی برنامه Clubhouse است – اگر در برنامه درگیر نباشید، در رشد شبکه خود شانس زیادی نخواهید داشت.

3. یک اتاق ایجاد کنید

ایجاد رویداد خود در کلاب هاوس بهترین راه برای جذب مخاطب، گسترش شبکه و بهبود سطح دسترسی شما است. به طور کلی بهتر است به جای ایجاد خود به خود یک اتاق، برای یک اتاق برنامه ریزی کنید، زیرا می توانید افراد را دعوت کنید و برنامه ریزی کنید که چه کسانی آنجا خواهند بود. از قبل، ساختار بیشتری به شما می دهد و ایده بیشتری در مورد اینکه چه کسی قرار است شرکت کند.

برای برنامه ریزی یک اتاق، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد تقویم در بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی تقویم با علامت مثبت روی آن ضربه بزنید.

هنگامی که یک اتاق را برنامه ریزی می کنید، فالوورهای شما مطلع می شوند و می توانید لینک را با هر کسی که بخواهید به اشتراک بگذارید.

برای باز کردن یک اتاق خود به خود، روی "شروع یک اتاق" در راهرو اصلی کلیک کنید. شما می توانید بین اتاق باز، اجتماعی یا بسته انتخاب کنید. یک اتاق باز برای همه افراد در برنامه باز است، یک اتاق اجتماعی فقط برای دنبال کنندگان شما در دسترس است و یک اتاق بسته فقط برای افرادی که پیوند را برایشان ارسال می کنید در دسترس است. .

برای بهترین نتایج، با افرادی که پیوند را برایشان ارسال می‌کنید، انتخاب کنید – انتخاب افراد مناسب واقعاً می‌تواند لحن بسیار خوبی برای رویداد شما ایجاد کند.

همچنین می‌توانید رویداد خود را به یک باشگاه موجود متصل کنید، که راهی عالی برای آوردن افراد جدیدی است که قبلاً در برنامه با آنها ارتباط نداشته‌اید.

این به خصوص اگر تازه وارد برنامه شده اید و می خواهید فوراً شروع کنید بسیار عالی است.

4. میزبانی مشترک یک رویداد

میزبانی رویداد خود عالی است، اما میزبانی مشترک یک رویداد نیز می تواند یک راه موثر برای ایجاد شبکه باشد. این شما را تشویق می‌کند تا با اتصالات خود در برنامه ارتباط برقرار کنید، زیرا باید از کسی بخواهید که یک رویداد را با آنها میزبانی کند. میزبانی مشترک یک رویداد همچنین به شما امکان می‌دهد به شبکه میزبان دیگر دسترسی داشته باشید و ارتباطات خود را در برنامه افزایش دهید.

همچنین می‌توانید از مردم بخواهید که رویداد خود را با شما میزبانی کنند که این یک راه عالی برای افزایش تعداد افرادی است که به رویداد شما می‌پیوندند و در نهایت شبکه و دسترسی شما را گسترش می‌دهد.

5. صحبت کنید

وقتی صحبت از شبکه‌سازی به میان می‌آید، صرفاً تماشای رویدادها شما را خیلی دور نمی‌برد. وقتی شخصی در اتاق صحبت می‌کند، با دقت به آنچه می‌گوید گوش دهید و اگر چیز ارزشمندی برای اضافه کردن دارید، صحبت کنید.

با این حال، صحبت کردن بدون دلیل ممکن است مانع پیشرفت شبکه شما شود، بنابراین فقط به چیزی کمک کنید که مردم از شنیدن آن سود ببرند، مانند توصیه ها، نکات مفید، تفکرات و نظرات. ورودی های روشنگر و ارزشمند مردم را تشویق می کند که شما را دنبال کنند یا به شما پیام دهند. توییتر و اینستاگرام می توانند به اپلیکیشن Clubhouse متصل شوند تا پیام های خصوصی و پیگیری را تشویق کنند.

6. با روندها به روز باشید

برای موفقیت در تلاش‌های شبکه‌ای خود در Clubhouse، مطمئن شوید که از تمام موضوعات پرطرفدار مرتبط با صنعت خود مطلع هستید. همه افراد مرتبط در صنعت خود را دنبال کنید و دسته‌های مربوط به جایگاه خود را بررسی کنید - این به شما امکان می‌دهد ببینید چه چیزی دارید. رقبا از هر خبر یا اطلاعات ارزشمندی در صنعت آگاه هستند.

جدول زمانی شما باید اطلاعات ارزشمندی در مورد روندها، اخبار و نظرات داشته باشد که می تواند به شما در درک بهتر صنعت کمک کند. به هر چت مرتبط بپیوندید و به آنچه مردم می گویند گوش دهید. این به شما بینشی در مورد صنعت و همچنین الهام بخش رویدادهای Clubhouse خودتان می دهد.

7. مکالمات را شروع کنید

Clubhouse یک برنامه عالی برای یادگیری اطلاعات جدید، ارتباط با صاحبان کسب و کار و سازندگان، و ایجاد دنبال کننده است – اما متاسفانه، هیچ ویژگی پیام مستقیم در برنامه وجود ندارد. در عوض، می توانید حساب های توییتر و اینستاگرام خود را به برنامه متصل کنید، بنابراین هنوز هم می توانید از طریق پیام های مستقیم رسانه های اجتماعی با سایر اعضای کلوب خود ارتباط برقرار کنید.

این همچنین به این معنی است که می‌توانید در مورد یک اتصال بالقوه اطلاعات بیشتری کسب کنید، زیرا می‌توانید روی نمایه‌های Twitter و Instagram و همچنین نمایه‌های Clubhouse آنها کلیک کنید. برای موفقیت بیشتر در ساخت شبکه خود، مطمئن شوید که با استفاده از توییتر یا اینستاگرام همه اتصالات را دنبال کنید.

منبع


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کارهای اینترنی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]