نکاتی جهت استمرار ویزیت و تلاش برای ارتباط با مشتری و پرزنت و فروش کالا و خدمات

سه شنبه 2 آذر 1400
7:40
شاهرخ
 نکاتی جهت استمرار ویزیت و تلاش برای ارتباط با مشتری و پرزنت و فروش کالا و خدمات
حتما شما هم تا به حال بارها و بارها شاهد تماس افرادی از مجموعه های مختلف بوده اید که محصولات یا خدماتی را پرزنت میکنند و بسیاری از دفعات حتی از آن هم خرید کرده اید .
بنابراین میتوانید برای افزایش درآمد تان شما هم از این مورد استفاده کنید چون قطعا تاثیر بسیار زیادی در روند رشد درآمدی تان دارد ، اگر میخواهید بدانید چطور پس درادامه باما همراه باشید :
۱ - برای ورود به مبادی ویزیت سلام و احوالپرسی گرم داشته باشید.
۲ - با مشتری سعی در برقراری ارتباطی دوستانه داشته باشید.
۳ - به گونه ای ارتباط برقرار نمایید که گویی مشتری از قبل شما را می‌شناسید.
۴ - جلسات اول ویزیت را صرفاً برای ارتباط و معرفی خود و مجموعه خود در نظر داشته باشید.
۴ -هیچگاه کالاها و خدمات خودرا با کیفیت جلوه ندهید چون همه شرکتها کالاهای خودرا با کیفیت می‌دانند.
۵ - محصول وکالاها را بیشتر از آنچه هست معرفی نکنید و واقعیت محصول را ارائه کنید، در غیراین صورت توقع بالا می‌رود و ممکن است درزمان رویت کالا توسط مشتری کیفیت مطرح شده اثبات نشود و اعتبار محصول وشرکت و خود فروشنده از دست برود.
۶ - دنبال مزیتهای کالا باشید و مدیران عامل دنبال نوآوری کالا باشند و تیم فروش می‌توانند با تحقیقات بازار دنبال نوآوری بیشتر جهت ارائه به خط تولید باشند.
۷ - برای معرفی کالاهای خود به جای کیفیت وجه تمایز پیداکنید.
۸ - صداقت در گفتار را برای خود پیشه کنید.
۹ - از فروش احساسی برای پرزنت مشتری وکالاهایتان استفاده نمایید.
۱۰ - همیشه با ظاهری آراسته و خوش پوش و با عطروبوی خاص وارد مبادی فروش شوید.
۱۱ - هرمشتری دارای آداب ومعاشرت خاصی می‌باشد، سعی کنید برای گرفتن ارتباط با مشتری نوع برخورد بااو را به خوبی فراگرفته و با او تعامل برقرار نمایید.
۱۲ - امروزه زبان و لهجه تاثیر فراوانی در ارتباط با مشتری دارد، سعی کنید از این مقوله براحتی استفاده نمایید و از زبان و لهجه مورد تکلم مشتری استفاده نمایید و به ذهن او ورود پیدا کنید.
۱۳ - همیشه برای هر مشتری زمان خاصی را برای مراجعه در نظرداشته باشید.
۱۴ - مدیریت جداول تخفیف و پروموشن کالایی را برای گرفتن سفارش همیشه داشته باشید.
۱۵ - برای معرفی محصول همیشه قیمت محصولات و تخفیفات کالایی را حفظ داشته باشید و برای پاسخگویی و پرزنت محصول هیچوقت روخوانی نکنید.
۱۶ - نحوه توزیع وزمان ارسال بار را با مشتری کامل توضیح دهید.
۱۷ - دانش محصول و داشتن اطلاعات تخصصی محصولات و خدمات خود را همیشه در ذهن خود جهت پرزنت کالا داشته باشید.
۱۸ - محاسبات و تخفیفات کالایی را حتی الامکان ذهنی محاسبه نمایید تا مشتری فرصتی برای ردکردن شما و کالاهایتان نداشته باشد.
۱۹ - همیشه در ذهن خود بسپارید هیچ مشتری فرش قرمز برای هیچ بازاریابی پهن نخواهد کرد.
۲۰ - هیچ لذتی در ذهن مشتری جزء استمرار ویزیت ویزیتورها و سرکشی مداوم وجود ندارد، پس هیچگاه از جواب منفی شنیدن مایوس نشوید.
۲۱ - از جلسات دوم ویزیت به بعد خواه و ناخواه مشتریانی از سرراه برداشته می‌شوند، هیچوقت هیچ مشتری را از سر راه برندارید، شاید همانها در آینده به بهترین مشتریان شما تبدیل شوند.
۲۲ - همیشه در هر شرکتی قاعدتاً یک یا دو محصول به عنوان لیدر سبد وجود دارند همیشه برای خریدهای اول با لیدرکالاهای خود برای گرفتن فاکتور از مشتری اقدام نمایید.
۲۳ - همیشه سعی کنید در صورت امکان چند مورد از محصولات خود را با خود به همراه داشته باشید که الگویی برای معرفی سایر محصولات از نظر بسته بندی و طراحی باشد.
۲۴ - مدیران فروش شرکت به جای هزینه‌های سنگین تبلیغ نمونه کالایی رایگان برای مشتریان ارسال نمایید تا بتوانید در جلسات بعدی ویزیت به فروشگاه مدنظر ورود نمایید.
۲۵ - مشتریان صاحب اعتبار و صاحب سرمایه که قابلیت خرید بالا را دارند برای ویترین محصولات خود انتخاب نمایید.
۲۶ - در صورت داشتن تبلیغات از پوسترها و برچسب های تبلیغاتی که بتوان در مبادی فروش به خوبی و بدون در نظر گرفتن جای زیاد واسباب دردسر برای مشتری استفاده نمایید.
۲۷ - از بازرسان مسیر برای کاور فروشندگان خود حتی الامکان استفاده کنید.
۲۸ - در صورت امکان از کاور تلفنی برای گرفتن مشتریان بیشتر و فروش بیشتر استفاده کنید.
۲۹ - تمام روزنه‌های ورود رقبای خود به مبادی فروش را ببندید و از تمام فرصتها و مهارتها و تکنیکهای فروش به نحو احسنت استفاده نمایید.
۳۰ - همیشه بااین تفکر ویزیت کنید که برای شما هیچگونه رقیبی وجود ندارد و تمام نقاط مسیر باید مشتری محصولات شما شوند و همه آنها به شما نیاز مبرم دارند.
۳۱ - از تکنیکهای قدرتمند فروش همچون بیش فروشی و مکمل فروشی استفاده کنید.
۳۲ - برای نهایی کردن فروش از مهارتهای خود به خوبی استفاده نمایید.

منابع بیشتر:


[ بازدید : 17 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کارهای اینترنی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]