10 کتاب برتر بازاریابی در تمام دوران

دوشنبه 8 آذر 1400
11:10
شاهرخ
10 کتاب برتر بازاریابی در تمام دوران

ما این فهرست را به‌روزرسانی کرده‌ایم و کتاب‌های بیشتری اضافه کرده‌ایم که هر بازاریاب اگر می‌خواهد رشد خود را در این زمینه تسریع بخشد، باید جلد تا جلد آن‌ها را بخواند. در زیر این فهرست اول، کتاب‌های بازاریابی بیشتری را نیز اضافه کرده‌ایم که باید فوراً به فهرست خواندن خود اضافه کنید.

اگر در تجارت آنلاین هستید، از قبل می‌دانید که صرف نظر از تعداد دوره‌های دانشگاهی که در کالج گذرانده‌اید، یا چند ساعت صرف گوش دادن به سخنان معلمان خود کرده‌اید، بیشترین چیزی که تا به حال به دست می‌آورید دانش پایه است، اما نخواهید بود. شما را به لبه برش می برد

بازاریابی آنلاین یک زمینه بسیار در حال تحول با تکنیک ها، تئوری ها، تاکتیک ها و ابزارهای جدید است که هر روز در حال ظهور هستند و تنها راه برای ماندن در اوج این است که در ارتباط باشید و آماده باشید تا هر چیز جدید و مفیدی را به دست آورید. با این حال، جستجوی گوگل کافی نیست زیرا اینترنت پر از مزخرفات است. و اگر چه هزاران کتاب بازاریابی هر سال منتشر می شود، بیشتر کتاب ها در قفسه های گرد و غبار باقی می مانند. به همین دلیل این لیست از کتاب ها را برای شما تهیه کردم. هدف من این است که شما را سوار راه آهن کنم. با این حال بقیه به شما بستگی دارد. به عنوان یک دکترا، حس خوبی از نوع کتاب هایی که شما را بالا می برند و کتاب هایی که شما را ثابت نگه می دارند، ایجاد کرده ام. به یاد داشته باشید، هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست.

10. Buy.logy اثر مارتین لیندستروم

چقدر از دلیل خریدمان می دانیم؟ چه چیزی واقعاً بر تصمیمات ما در دنیای پر پیام امروزی تأثیر می گذارد؟ یک تبلیغ چشم نواز، یک شعار جذاب، یک صدای جیر جیر عفونی؟ یا تصمیمات خرید ما در زیر سطح، آنقدر در ضمیر ناخودآگاه ما اتفاق می افتد که ما به سختی از آنها آگاه هستیم؟

در Buy.logy، لیندستروم یافته‌های حیرت‌انگیز حاصل از مطالعه سه ساله و هفت میلیون دلاری خود را در زمینه بازاریابی عصبی ارائه می‌کند، آزمایشی پیشرفته که در مغز 2000 داوطلب از سراسر جهان در هنگام مواجهه با تبلیغات مختلف، بررسی شد. لوگوها، تبلیغات تجاری، برندها و محصولات. نتایج شگفت‌انگیز او بسیاری از چیزهایی را که ما مدت‌ها به آن باور داشتیم، در هم می‌ریزد: چه چیزی باعث علاقه ما می‌شود و چه چیزی ما را به خرید سوق می‌دهد.

9. بازاریابی محتوای حماسی توسط جو پولیزی

جو پولیزی بنیانگذار مؤسسه بازاریابی محتوا (CMI)، یکی از منابع آموزشی پیشرو در بازاریابی محتوا برای برندهای سازمانی، و یکی از کسب‌وکارهای رو به رشد از زمان ایجاد آن است. می‌توان فرض کرد که پولیزی یک یا دو چیز در مورد بازاریابی محتوا می‌داند، و در این کتاب، او توصیه‌های بسیار خوبی در مورد نحوه انجام درست آن می‌دهد.

«بازاریابی محتوای حماسی» شما را به‌طور سیستماتیک در فرآیند توسعه داستان‌هایی هدایت می‌کند که مشتریان را آگاه می‌کند و آنها را سرگرم می‌کند تا بدون اینکه واقعاً به آن‌ها گفته شود، عمل کنند. محتوای حماسی شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در صنعت خود قرار دهید و این همان چیزی است که مشتریان به اشتراک می گذارند و درباره آن صحبت می کنند. شش اصل وجود دارد:

1. محتوای شما باید یک نیاز برآورده نشده را برطرف کند یا به سؤالی برای مشتری شما پاسخ دهد

2. شما باید محتوای خود را به طور مداوم ارائه دهید

3. مطالب شما باید با صدای شما نوشته شود، ترجیحا با طنز

4. به جای ارائه یک گزارش تاریخ متوازن نیاز به ابراز نظر دارید

5. باید از صحبت های فروش اجتناب کنید، زیرا ارزش محتوای شما را از بین می برد

6. هدف شما باید تولید بهترین محتوای مربوط به جایگاه محتوایی شما باشد


8. ROI رسانه های اجتماعی توسط اولیویه بلانچارد

اولیویه بلانچارد، کارشناس برتر برندینگ و بازاریابی، در این کتاب تلاش می‌کند تا بزرگترین سوالی را که در ذهن بسیاری از مدیران کسب‌وکار قرار دارد را رمزگشایی کند: بازگشت سرمایه‌گذاری رسانه‌های اجتماعی دقیقاً چیست و مهم‌تر از آن، چرا کسب‌وکار من باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند. رسانه ها؟ و در نهایت چگونه سرمایه گذاری را توجیه کنیم؟

با خواندن این کتاب، با بهترین روش ها برای استراتژی، برنامه ریزی، اجرا، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی در رسانه های اجتماعی آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه تأثیرات تجاری مالی و غیر مالی مورد نظر خود را تعریف کنید و چگونه به آنها دست یابید.

7. آناتومی وزوز اثر امانوئل روزن

در Anatomy of Buzz، معاون سابق بازاریابی، امانوئل روزن، محصولات و خدماتی را که بیشترین سود را از buzz می‌برند، مشخص می‌کند - جهانی که همه چیز را در بر می‌گیرد، از تجهیزات پیشرفته گرفته تا کتاب، محصولات مختلف مصرف‌کننده و سرگرمی گرفته تا خدمات قانونی و سایر خدمات پشتیبانی - و پیشنهادات استراتژی های خاص برای ایجاد و حفظ کمپین های موثر دهان به دهان.

روزن برگرفته از مصاحبه با بیش از 150 مدیر اجرایی، رهبران بازاریابی، و محققینی است که با موفقیت برای برندهای بزرگ سر و صدا ایجاد کرده اند، نکاتی را در مورد جلب توجه اولین کاربران با نفوذ و حرکت دهندگان و تکان دهنده های "دهان بزرگ" توضیح می دهد. او همچنین تکنیک‌های اثبات‌شده برای تحریک فروش مشتری به مشتری را مورد بحث قرار می‌دهد، از جمله اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از مراکز و شبکه‌های مشتری در اینترنت و جاهای دیگر، این خبر را به مناطق جدید گسترش دهند.

6. ساخته شده به استیک توسط چیپ هیث و دن هیث

چیپ و دن هیث در این کتاب به این موضوع می پردازند که چرا برخی از ایده ها رشد می کنند در حالی که برخی دیگر می میرند، و چگونه می توان شانس ایده های ارزشمند را بهبود بخشید. آن‌ها آناتومی ایده‌هایی را که می‌چسبند آشکار می‌کنند و راه‌هایی را برای چسباندن ایده‌ها توضیح می‌دهند، مانند استفاده از «اصل مقیاس انسانی»، استفاده از «نظریه Velcro حافظه» و ایجاد «شکاف‌های کنجکاوی».

تحریک آمیز، چشم باز و اغلب به طرز شگفت انگیزی خنده دار، ساخته شده برای استیک، اصول حیاتی ایده های برنده و نحوه اعمال این قوانین را به شما نشان می دهد تا پیام های خود را بچسبانید. Made to Stick صرفاً کتابی است که نحوه انتقال ایده‌ها را تغییر می‌دهد.

5. بهینه سازی تبدیل توسط خالد صالح و آیت شکیری

ممکن است با اضافه کردن کتاب خالد و آیات به این فهرست تقلب کنم، اما وقتی آن را مرور کنید و بخوانید، مرا می بخشید. بر اساس تجربه گسترده نویسندگان در کمک به کسب و کارها برای جذب مشتریان آنلاین، این کتاب به هر جنبه ای از فرآیند، از جذب بازدیدکنندگان تا نهایی کردن فروش می پردازد. چندین تکنیک برای ترکیب رویکردهای فروش موفق با نیازهای خاص افرادی که می خواهید جذب کنید، یاد خواهید گرفت.

Conversion Optimization توصیه های عملی در مورد نحوه متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای تصمیم گیری خرید بدون حذف آنها از طریق اضافه بار داده یا ناوبری خسته کننده ارائه می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از اصول بازاریابی، طراحی، قابلیت استفاده و تجزیه و تحلیل در سایت خود برای افزایش نسبت خریدار به بازدیدکننده خود استفاده کنید، خواه درگیر بازاریابی یا طراحی یک سایت تجارت الکترونیکی بزرگ باشید یا مدیریت یک عملیات آنلاین متوسط. بنابراین آخرین سوال باقی مانده این است که آیا برای دریافت نرخ تبدیل دو رقمی آماده هستید تا کاری را که لازم است انجام دهید؟

4. فروش نامرئی توسط هری بکویث

هری بکویث با بیست و پنج سال تجربه با هزاران متخصص تجارت، در این کتاب حکمت خود را با مثال های فراموش نشدنی و اغلب غافلگیرکننده، از فدرال اکسپرس، سیتیکورپ، و آژانس مسافرتی یونانی در حال رشد گرفته تا یک پرستار بچه مبتکر ارائه می دهد.

پر از بینش های شگفت انگیز، خواهید آموخت که چگونه بازاریابی خدمات در مورد چگونگی از بین بردن ترس مشتریان از استخدام شما، و چگونگی قابل مشاهده بودن ویژگی های نامرئی خود است.

3. بازاریابی مجوز توسط ست گودین

اگر مدت زیادی در این کسب و کار بوده اید، از قبل می دانید که ست گودین تاثیرگذارترین و باهوش ترین مربی در بازاریابی آنلاین است. خواه تبلیغات تلویزیونی باشد که به برنامه مورد علاقه ما نفوذ می کند یا تماس تلفنی بازاریابی تلفنی که یک وعده غذایی خانوادگی را مختل می کند، تبلیغات سنتی مبتنی بر امید به دام انداختن توجه ما از هر کاری است که انجام می دهیم. ست گودین این را بازاریابی وقفه می نامد. گودین به جای آزار دادن مشتریان بالقوه با قطع کردن کالای مورد علاقه آنها، زمان، مشوق هایی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد تا داوطلبانه تبلیغات را بپذیرند. با ارتباط با افرادی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد یک محصول هستند، بازاریابی مجوز شرکت ها را قادر می سازد تا روابط بلندمدت با مشتریان ایجاد کنند و شانس فروش را تا حد زیادی بهبود بخشند.

2. تأثیر روانشناسی متقاعدسازی توسط رابرت بی سیالدینی

Influence یک کتاب کلاسیک است که روان‌شناسی اینکه چرا مردم «بله» می‌گویند، و نحوه اعمال این درک را توضیح می‌دهد. دکتر رابرت سیالدینی متخصص اصلی در حوزه نفوذ و متقاعدسازی است که به سرعت در حال گسترش است. سی و پنج سال تحقیق دقیق و مبتنی بر شواهد او، همراه با یک برنامه سه ساله مطالعه در مورد آنچه که افراد را به تغییر رفتار سوق می دهد. منجر به این کتاب بسیار تحسین شده شده است.

شما شش اصل جهانی را یاد خواهید گرفت، نحوه استفاده از آنها برای تبدیل شدن به یک متقاعد کننده ماهر - و نحوه دفاع از خود در برابر آنها. ایده آل برای افراد در همه مشاغل، اصول نفوذ شما را به سمت تغییرات عمیق شخصی سوق می دهد و به عنوان یک نیروی محرکه برای موفقیت شما عمل می کند.

1. موقعیت یابی توسط آل ریس و جک تروت

موقعیت یابی یکی دیگر از کتاب های کلاسیک در بازاریابی است و اولین کتابی است که به مشکلات برقراری ارتباط با یک جامعه شکاک و رسانه ای می پردازد. این کتاب یک رویکرد انقلابی برای ایجاد "موقعیت" در ذهن یک مشتری بالقوه را توصیف می کند که منعکس کننده نقاط قوت و ضعف خود شرکت و همچنین رقبای آن است.

با خواندن موقعیت‌یابی، یاد می‌گیرید که چگونه از تکنیک‌های آژانس تبلیغاتی پیشرو برای تصاحب بیشترین سهم بازار و تبدیل شدن به یک نام آشنا استفاده کنید.

همچنین یاد خواهید گرفت:

• از تکنیک های پیشرو آژانس تبلیغاتی برای به دست آوردن بیشترین سهم بازار و تبدیل شدن به یک نام آشنا استفاده کنید

• استراتژی خود را بر اساس نقاط ضعف رقابت خود بسازید

• تغییر موقعیت یک رقیب قوی و ایجاد نقطه ضعف

• از موقعیت فعلی خود به بهترین نحو استفاده کنید

• بهترین نام را برای محصول خود انتخاب کنید

• تعیین کنید که چه زمانی و چرا کمتر بیشتر است

• روندهای اخیری را که بر موقعیت شما تأثیر می گذارد، تجزیه و تحلیل کنید.

سورس مقاله


برچسب ها: کتاب , موفقیت , بیزینس , رشد ,
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کارهای اینترنی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]